Via @BorisBerlijn kwam ik weer eens op de site van 123 lesidee.

Dit keer kwamen de digitale prentenboeken in het voetlicht en wat mij verbaasde, ik een goep 6/7 leerkracht, is dat er zoveel al gedigitaliseerd is. Het is een bijna oneindige lijst. Mijn favoriet blijft toch nog wel het boek wij gaan op berenjacht en die stond er gelukkig ook bij.

Wat is dit toch een leuke manier om prentenboeken weer onder de aandacht te brengen. Niet alleen voor het digibord, want die is toch niet in alle scholen ingevoerd, maar ook gewoon op de computer of op de laptop, via een beamer kan natuurlijk ook. En wat dacht je van thuis? Weten ouders wel dat je zoveel boeken kan laten zien zonder dat je ze moet kopen of moet lenen bij de bieb.

Zegt het voort, ik weet in ieder geval weer dat ik een link kan gaan plaatsen op de website van school.