Geplaatst in mediawijs, Mediawijsheid, Privacy

Whatsapp graaft zijn eigen graf

Het is zover, Whatsapp gaat zijn voorwaarden aanpassen om bedrijven toe te laten tot hun berichten service.

crash-whatsapp

Het was natuurlijk te verwachten dat er ergens een verdienmodel op moest duiken. Gratis bestaat immers niet. De gebruiker, ofwel het product, krijgt binnenkort de mogelijkheid om appjes te ontvangen van bedrijven waar zij een dienst van afnemen.

Dan kan je je natuurlijk afvragen of het daarbij blijft, als je eenmaal in een systeem zit dan zijn jouw gegevens kostbaar bezit. Reclame ligt om de hoek te wachten!

( klik hier voor het bericht op Nu.nl)

Wat zou jouw alternatief zijn voor het veel gebruikte Whatsapp? Laat het me weten in de comments.

Advertenties

Reacties, verbeteringen of commentaar

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s